Bijna thuis... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van de Buuntjes - WaarBenJij.nu Bijna thuis... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van de Buuntjes - WaarBenJij.nu

Bijna thuis...

Door: Frie

Blijf op de hoogte en volg de Buuntjes

12 Augustus 2016 | Duitsland, Düsseldorf

Het was een goede vlucht. We hebben heerlijk films gekeken, zitten gamen, gegeten en gedronken en kregen zelfs net voor het einde van de vlucht een heerlijk bakje vanille-ijs. Mmm! Mooi op tijd landden we op het vliegveld van Dusseldorf.

Omdat we voorin zaten in het vliegtuig mochten we er ook als eersten uit. We hadden al snel onze koffers van de bagageband en gingen met de skytrain (=een soort metro zonder machinist op een rails door de lucht) naar de parkeergarage waar we aan het begin van de vakantie onze auto hadden geparkeerd. Yes, hij stond er nog, onbeschadigd en wel.

Ja, nu moesten we weer rechts rijden en links besturen, even wennen...maar dat duurde precies 2 minuten. Vanuit de auto hebben we gebeld met de ouders om te zeggen dat we veilig geland zijn en bijna thuis waren. Wat fijn om hun stemmen weer te horen. Er zal heel wat bijgekletst worden de komende tijd.

de Buuntjes

Gezin van vier, gek op reizen, geïnteresseerd in mensen en dieren, natuur, sport, kunst, muziek en cultuur, houden van de zon en van lekker eten...kortom: genieten van het leven en van elkaar!

Actief sinds 31 Mei 2016