Van Johannesburg naar Dubai - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van de Buuntjes - WaarBenJij.nu Van Johannesburg naar Dubai - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van de Buuntjes - WaarBenJij.nu

Van Johannesburg naar Dubai

Door: Frie

Blijf op de hoogte en volg de Buuntjes

11 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Onze wekker ging om 5.45 uur. Vlug gingen we douchen, aankleden en aan het ontbijt. Pff, wat vroeg zeg. Veel trek hadden we eigenlijk niet, maar je moet toch iets eten. Daarna hebben we tanden gepoetst, de laatste spulletjes in onze koffer gedaan en om 7.00 werden we door een medewerker naar het vliegveld van Johannesburg gebracht.

Om 9.25 uur zouden we vliegen dus we hebben nog even de tijd om wat te shoppen. Ja ja, de winkels zijn daar altijd open hoor. Amber wilde (uiteraard) nog graag een giraffe, ik ging op zoek naar een mooie tas (nee, geen tassentik hoor, ben je mal) en Ruben een voetbalshirt. Jeroen ging voor een zebrahuid voor onder de salontafel.

Ineens gaf Ruben aan dat hij zich helemaal niet lekker voelde. Ik keek hem aan en hij zag er slecht uit, last van zijn hypoglykemie en weer alle verschijnselen van een hypo. Arme jongen. Hij moest nu toch proberen iets te eten, wat dan natuurlijk heel lastig is als je zo beroerd bent. Hij is gaan zitten/hangen in een van de stoelen tegenover de winkel. Ik ben even naar binnen gegaan, maar echt lekker liep ik er nu uiteraard niet. Amber heeft nog een giraffe gevonden. De rest hebben we maar laten zitten. Dextro, cola en crackers hebben Ruub er uiteindelijk weer bovenop geholpen. Gelukkig maar.

Het vliegtuig vertrok op tijd. En zo namen we afscheid van Zuid-Afrika...